در حال بارگذاری ...
  • دستورات ویژه وزیر راه برای تکمیل ترمینال سلام


    همواره در راستای بهبود کیفیت خدمت رسانی حرکت کردیم و با عملیاتی شدن ترمینال سلام بدون شک سطح کیفی خدمت رسانی به مسافران تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جابجایی ۵ میلیون مسافر با ۳۱ هزار و ۵۰۰ پرواز در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد .

    در نیمه نخست امسال تعداد پروازهای ورودی و خروجی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عدد ۳۱ هزار و ۵۰۰ رسید که رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را نشان می دهد .

    سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : با افزایش پروازها آمار اعزام و پذیرش مسافر در شش ماهه نخست سال جاری در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ۵ میلیون نفر رسید که این رقم در قیاس با سال گذشته بیش از ۱۵.۵ درصد رشد را نشان می دهد و میزان جابجایی بار نیز در سال جاری از مرز ۹۵ هزار تن عبور کرد که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۱۶.۵ درصد رشد داشته است .

    فتاحی خاطر نشان کرد : با توجه به تقاضاهای بسیاری که برای افزایش پروازها وجود دارد پیش بینی می کنیم میزان اعزام و پذیرش مسافر در سال آینده از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ۱۲ میلیون نفر برسد و به همین علت تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه ترمینال سلام به کار بستیم و وزیر محترم راه و شهرسازی نیز در بازدیدی که از این پروژه داشتند دستورات ویژه ای برای تسریع در امر ساخت ترمینال سلام و بهبود کیفیت خدمت رسانی به مسافران ابلاغ کردند .

    رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : در حال حاضر با دو مشکل اساسی در فرودگاه مواجه هستیم ، نخست میزان تاخیر پروازهاست که در شش ماهه نخست سال جاری به یک میلیون پنجاه هزار دقیقه رسیده که موجب هرج و مرج می شود و دوم ظرفیت ثابت ترمینال است که باعث شده تا باوجود تلاش های بسیار همکارانم ، در برخی اوقات نتوانیم آنطور که شایسته است به مسافران خدمت رسانی کنیم ، البته همواره در راستای بهبود کیفیت خدمت رسانی حرکت کردیم و با عملیاتی شدن ترمینال سلام بدون شک سطح کیفی خدمت رسانی به مسافران تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت .




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد ، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم .

    |

    دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند و در مجموع همین میزان نیز از ده فرودگاه دیگر به عمره مفرده مشرف می شوند .

    |

    نظرات کاربران